Måndagskväll

 2011-08-29    19:37:38   Skrivet av:Mariah & Cornelia

Trodde aldrig denna dag skulle ta slut, detta väder får mitt huvud att explodera och i morse mådde jag illa.
Men nu börjar den lida mot slit slut och lillan har somnat för natten, nu är vi tilllbax i våra rutiner igen efter resan till Sthlm i helgen och hoppas på en god nattsömn i natt så jag är utvilad i morgon.

Lillan har nog verkligen kommit in i sin trots nu vill ja lova då hon slagit dövörat till idag och verkligen ger sin mamma "jag hatar dej" blickar när ja säger nej. Hahaha, men men barn ska lyssna på sina föräldrar och dom ska veta att det är vi som bestämmer.
Ska även kolla med BVC om hennes matrutiner om jag verkligen behöver ge henne mat 2 ggr om dagen lr om de räcker med maten på dagis och sen mellanmål vid 3 med macka, mjölk, frukt och fil för då kommer de se ut såhär:

07:30 - Frulle med välling
08:30 - fruktstund på förskolan
11:30 - Mat på förskolan
15:00 - Mellis hemma
18:00 - kvällsmat med gröt smörgås
19:30 - Välling för natten


Och nu ser de ut såhär:

07:30 - Välling
09:30 - fruktstund
11:30 - Mat
16:00 - Mat
18:00 - kvällsmat
19:30 - Välling


Men får se vad bvc tycker om de, vet att man ska köra de man sjäv tycker men jag vill gärna ha mer tips och råd än för få :)

Nu sover lillan i alla fall och ja sitter här. Ska strax ta en smoke och kolla på tv.
Ha en fin kväll.












 Elin

Okej, du har inte blockat mig eller så då? Jag hittar inte dig ja heller haha :O

Japp det är den som är fodrad, sjukt mycket finare i verkligheten :)

Kraaaam!

 2011-08-29    20:33:29     URL: http://elinpetersens.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?