NejNejNej........Nej Mariah !

 2011-08-09    13:15:30   Skrivet av:Mariah & Cornelia



Jag är duktig och har inte rört en godisbit som ligger i en påsa framför mig.
Sitter bara och glor på den och hatar den!
Den är mkt elak som får en människa beroende av dessa sötsaker! *haha*
Inget mer godis i mitt liv, 2 kg godiset som vi köpte igår är kvar och vi ska ge de till min bror.
Sen varje gång jag och min kusin umgås blir det grönsaker med dipp och vatten =)

Bye Bye Onyttigheter hejhej till nyttigheter och godsaker ;) För egentligen, grönsaker är sjukt gott och så lite dipp till ;)














 LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja men det är ju jättesmart! :D



Nej nej, inge godis inte! ;)

 2011-08-09    21:52:31     URL: http://liivahliin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?