Plugghäst?

 2011-10-12    07:33:30   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Mkt att stå i nu, skolan och lillan tar all min tid. Finns knappt tid till mig själv.
Igår pluggade jag till ca 22:30 och efter de blev det sängen då lillan vaknade. Ingen myskväll för min del inte.
Idag är lillan på dagis 7-16:30 så får lite egen tid idag, men tro inte att ja slipper undan pluggandet. Inte klar med uppgift 2 och har yrkessetitiska dilemman kvar samt rätta examinationsuppgift 1.
Så tänkte sova 1 ½ timma då natten inte varit den bästa sen sätta fart så man eventuellt får EM ledig till att bara vara.

Lillan ska fotograferas idag, hon blev så fin i kläderna vi valde tillsammans igår och så skulle vi sätta upp håret. Min fina lilla tösabit <3 Får se vad vi hittar på ikväll när jag hämtat hem henne.

Men var lite kort, får bli en längre uppdatering när alla uppgifter är klara.


*kärlek*












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?