Väntetider!

 2011-10-25    14:28:35   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Ja, var nere på VC och där visade det sig att jag har något virus i kroppen men att det skulle försvinna, annars skulle jag höra av mig. Sen drog jag upp B12 bristen som jag har och att jag tappar väldigt mkt hår.
Då blev han fundersam, så det togs 4 rör blod så får vi se vad dom visar. Men är väldigt ovanligt att människor i min ålder har B12, men vi får väl se vad det visar.

Nu sitter jag hemma och har ätit, pluggar för fulla muggar men tog en paus då jag enbart ska skriva egna tankar på 1A4 om dilemman.
Så det ska jag strax göra, ska sen hämta lillan tidigare tänkte jag så vi hinner vara ute och leka idag samt att hon får hjälpa mig med tvätten som hon älskar.
Vi ska även lägga på ett brev till Mommo och Moffa eftersom dom ska hämta hennes nya säng på lördag =)  Fint fint!

Funderar på att dra till Astrid Lindgrens värld på lördag med Cornelia, det är höstlovs öppet och marknad, men får se hur bussarna går. Någon som vill följa med?

Oooh vad jag längtar tills snön kommer, pulka med lillan, bygga snögubbe på baksidan och snölyckta med tända ljus i, mys !  Finns då mkt man vill göra. Men Ullaredsresan till sommaren 16-19 juli är i alla fall bokad.
Sen får vi se, hoppas på att få jobba i sommar, ska skriva in mig på vikariebanken så man kanske kan få jobba lite extra.

Ne fan, skolböckerna kallar....













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?