Bara för att...

 2011-09-19    12:09:30   Skrivet av:Mariah & Cornelia

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Gös
Kläder just nu: Myskläder
Musik just nu: Club rocker - inna
Vad sa du senast: Cornelia sitter på stjärten i stolen
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj, kanske 1900 talet
Sommarplaner: Sommaren har nyss varit, men nästa sommar har vi en semsterresa inbokad ^^,
Fisk eller badkruka: Fisk
Längd och vikt: 173 och jag äger ingen våg :P
Hur många kuddar sover du med: 6 st
Favoritväder: Tunikor och leegings
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Cornelia, mat och leksaker till lillan
Spelar du nåt instrument: Nejnej!
Morgon- eller nattmänniska: Dagsmänniska. Är både morgontrött och kvällstrött
Sparare eller slösare: Slösare tyvär, men ska börja spara
Vem är viktigast för dig: Min dotter <3
Bästa film: Finns många, men den sista jag såg är försvunnen
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Tror inte de
Tror du på mirakel: Ja det är klart =)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Beror på....
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, mer att det är ödet som bestämmer ;)
Hur många barn har du, vill du ha: Jag har ett barn och vill ha 2-3 st till
Bio eller promenad: Båda beroende på väder
Är du kittlig: Ja, på många ställen
Snarkar du? Nja till och från vad jag hört
Stjärntecken? Vattenman
Rädd för insekter? Nja gillar dom inte!
Äckligaste insekten: Spindel!!
Största svaghet: För snäll
Det här är jag bra på: Ge och ta, behandla andra så som du själv vill bli behandlad
Bästa bok? Länge sen jag läste
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Bota smärta.
Vad vill du jobba som? Förskolelärare
Chips, morötter eller godis? Morötter med dipp
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Min blogg är som min dagbok.
Har du någon flickvän/pojkvän? Nae ;)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag har och har tatuering och har en till planerad och piercingar
Var nånstans? Jag har tatueringen på axeln, piercingarna kommer komma i tungan, under läppen på höger sida och tatueringen på handleden.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat men inte för välstädat, saker ska få ligga framme och när man har barn så kan de inte var för välstädat
Gungar du på stolen? Har slutat med det.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja egentligen , varför inte, älskar utmaningar! 
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur är din drömtjej/kille? Som han.....
Hur många syskon har du? 1 bror
Vad är du mest rädd för? Ormar och spindlar
Är du rädd för blod? Nae inte rädd, men kan inte se sår med mycket blod
Saltar du på maten? Ja när jag lagar till maten
Gillar du att sjunga? Det kan ja inte påstå
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Barn och Fritid
Anser du att du är stark? Är ju inte klen
Brukar du sola? Japp, men inte solarium.
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upp och ner ;P
Röker du? Ibland
Snusar du? Snusläpp? Nej
Kaffe, te eller inget? Båda
Har du en besatthet? Nae det tror ja inte...











Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?