Beslut !

 2011-09-05    20:23:06   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Gick till engelskan idag och gjorde diagnosprovet för att se vart jag ligger under provetsgång efter 4 frågor får jag ett samtal och det är inte vilket samtal som hellst.
Jag blir jätte chockad och jätte glad på ett sätt så klart.
Gick in och lämnade in provet halv färdigt och bad om att göra de någon annan dag om jag kommer tillbax till engelskan så klart.

Stressade hem för att ringa massa massa samtal, hämta lillan och fixa. Så denna dag har handlat om samtal och åter samtal och i morgon innan kl 9 ska jag ha fattat mitt beslut.

Kan säga de att allt snurrar i mitt huvud just nu, ska jag eller ska jag inte?
Det frågar jag mig just nu.

Ska lägga lillan sen sätta mig och skriva ner alla negativa saker med detta och alla positiva saker så får vi se och fundera massor. Kommer nog bli en hel del tårar under kvällen med då allt kom så plötsligt och just nu känns det jobbigt att ta beslutet men jag vet att jag vill göra detta.


Hoppas ni får en fin kväll i alla fall..












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?