Inskolningen

 2011-09-23    09:18:34   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Inskolningen för lillan går bra, hon blev dock ledsen idag när jag gick men får hoppas att det gick över lika fort för på måndag så ska jag lämna henne med en gång och inte vara med på frukosten så får vi se hur det går eftersom jag ska till skolan på tisdag.

Dagarna rullar på och lika så min hjärna men efter examinationsuppgiften så tar den semester så ska sätta mig med den nu strax, tänkte betala räkningarna först så det är gjort eftersom jag är rik nu ;) *ler* hahahaha
Ska även beställa kursliteratur till delkurs 2 som börjar om ca 2 veckor.
Så nu ska man bli lite extra fattig igen. Men man kan ju få tillbaka lite sen när man säljer dom när man är klar om jag inte väljer att spara dom, bra att ha att kolla tillbaka till om man blir osäker på något sen när man har fått lärarexamen..... förstår ni? LÄRAREXAMEN!!


Nej nu ska jag ta fram mina räkningar och se när pengarna rullar iväg åt olika håll.
Hoppas ni andra får en fin dag för det ska jag ha och ikväll blir det fredagsmys med Min prinnsessa som är mitt ALLT ! <3 + det är klarblå himmel så nu är solen framme och det innebär kvällssol ikväll på baksidan...




"Man ska inte undvika sanningen, den kommer fram förr eller senare i alla fall!












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?