Stressigt!

 2011-09-07    10:58:49   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Massa stress och sitter nu och kollar mitt schema när ja ska vara i skolan, studiehandlingsplan m.m och just nu snurrar allt i skallen men jag ska nog lösa detta och det som jag ligger efter med får jag jobba ifatt med under julen eller nått. Nu väntar jag bara på svar från 2 av tjejerna jag kontaktat i min grupp som heter B4 så får se när jag får svar så jag vet vad det är för böcker jag ska beställa.

Ska strax packa packa och sen ner till tvättstugan, efter de blir det att få hem lillan som går sin sista dag på denna förskola så hoppas få med mig lite bilder på henne och teckningar som hon gjort.
Sen blir det hem och packa allt som går att packa, hoppas bli klar med det så jag kan städa på fredag när Kusin och bror kommer för att hjälpa mig.

Nej nu har ja inte tid att sitta här mer.












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?