Usch!

 2011-09-23    14:00:24   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Jag hatar att betala räkningar och jag hatar att betsälla kurslitteratur då det är svindyrt!
Har köpt 2 begagnade böcker men de andra fick ja ta nya så hamnade på 1500:- för 7 böcker + de andra två böckerna som kostar 75:- samt 120:- + frakt så det blir ju mkt pengar i lägnden.

Men men nu är det gjort så nu vill jag bara storhandla så man slipper ta allt på ICA, så får se om jag kan be mamma och pappa om hjälp nästa helg när jag ska bjuda dom på middag som tack för hjälpen med allt.


Nej nu ska jag plugga och hämta fis på förskolan.












 Jennie Lenita

Nej tyvärr det vet jag inte :(

Efter att blogg.se uppdaterade sin system har mångas designer blivit knasiga så jag vet inte riktigt vad som har hänt :/

 2011-09-24    09:36:55     URL: http://jennielenita.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?