Nu... Nu!

 2011-10-02    22:58:44   Skrivet av:Mariah & Cornelia

Jag har 5 min på mig att ändra examinationsuppgiften.... Är jätte nervös att detta kommer att gå åt skogen.
Uppgiften var inte den lättaste och eftersom ja inte heller varit med från början så var det lite svårare.
Men men jag kan inte göra mer än att vänta.... Vänta.... och VÄNTA!

I morgon ringer kl 5 så nu ska Mariah i säng och nosa min älskling i nacken...
Ny kursinfo i morgon sen en föreläsning till 12, skönt med kortdag i morgon.
Ledig tisdag då vi ska till BVC och sen på onsdag ska jag till Sjukhuset ;)

Men hoppas ni alla får en fin dag i morgon för nu tänker ja dyka ner i sängen och hoppas jag slipper drömma mardrömma om denna jävla uppgift.


GODNATT!



23:02
Nu är det försent att ändra sig... Slussen är stängd ;)

Illa om man någon gång verkligen behöver springa på toa lr något och kl blir 1 min över..... BAJS då är det illa ;) *Hahahaha*











Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?