Ser du stjärnan i det blå?!

 2011-10-25    20:50:47   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Nu sover lillan och jag har laddat ett glas cocacola framför tv:n.
Ska se på tv snart sen blir det nog sängen. Ikväll har vi myst till det massor och lillan har ritat ner sig själv och sin hello kitty nalle, mamma fick fnatt kan jag lova.

Men men bara att se glad ut och får nu låsa alla skåp med kedja lr nått för ungen kommer åt allt ;)  haha*
Kom till förskolan idag och jag fick en puss för en gångs skull :D Mammas fina flicka <3 Och fick en puss och en kram nu innan hon skulle sova.

Kom ju på de, det är ju bara 2 månader kvar till jul och jag har panik för vet inte vad jag ska köpa till Cornelia i år, svårt nu när hon blir äldre och äldre. Men ska nog komma på något bra =)
Men vill gärna att snön kommer, tjat tjat men jag älskar vintern!!

Nej nej nu ska jag krypa ner framför tv;n.



Dagens roliga: Blivit anklagad för att ljuga på min blogg, det var kul att någon verkar veta mitt liv bättre än jag själv. *Tummen upp för de, slipper jag tänka själv då*













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?