Något irriterad bara!

 2011-09-01    09:20:58   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Att folk i denna trappuppgång inte kan klockan och vad "reglerna" säger när det ska vara tyst har jag länge vetat!
Men att ett pucko som inte alls verkar kunna klockan och som hammrar till halv 12 - 12 inatt och som dessutom väckte lillan gjorde mig förbannad!
Folk sover och folk ska upp och jobba, inte FAAAAAN ställer man sig för att HAMMRA så sent en vardagskväll, inte och inte på helgerna heller för den delen! *Morrrr!*

Var så arg så jag koka av illska och hade så god lust att skälla ut människan så h*n visste vad h*n hette. Men då vet jag de, ska jag ställa mig och BORRRRRA i väggarna kl 12 - 1 om nätterna så folk får känna på de själva.
Nej, jag är så arg och trött så ska nog fan lägga mig och sova för denna dag är förstörd för att en människa inte kan klockan !!!!

Men tack, TACK för att du förstörde min dag!!

Lillan somnade om efter mkt om och men, men jag låg där och spelade spel för inte fan kunde jag somna om.
Var bara att bita ihop och se glad ut när man skulle lämna fis på förskolan för att sedan längta hem till sängen........


Hoppas ni andra får en bra dag, jag vet vad jag ska göra i alla fall!!
Godnatt!!












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?