Dag 12 – När jag var utomlands

 2011-11-03    11:42:03   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Eftersom jag inte varit utomlands så får de bli när vi var i Sälen 1 vecka med mamma, pappa, bror, moster, morbror och kusinerna =)
Jag älskar verkligen skidor och ska försöka ta oss upp när lillan är 3-5 år och se om man kan få på henne skidor =) Finns ju sele till småbarnen lr så har man dom mellan benen =)

Åååh jag vill åka skidor !




Backen som jag försökte mig på när jag åkte själv en dag.



Pjäxorna vi kollade på till mig då jag hade sökt in till skidutbildningen i orsa. Denna har värme i pjäxan.



Underbart säger jag bara. Detta är livet vill jag lova. Vill ta med lillan hit.



Stugan vi bodde i.



Sittliften där man kan sitta 8 st i och som går upp till toppen.



Underbara backe <3



En till underbar backe i tandådalen



1: Jag påväg upp till toppen med knappliften
2: Underbara backar, underbara dag
3: pose i backen













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?