God morgon !

 2011-11-19    09:47:30   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Blev lite sent igår eftersom jag inte kunde slita mig från bloggen och photoshop som var så roligt =)
Men vad tycks om resultatet, blev den bra eller ska jag ha den jag hade innen?
Jag personligen blev jätte nöjd, men skulle vara roligare att höra era åsikter också ^^,

Idag blev man väckt av telefonen redan vid halv 10, var pappa som ringde och frågade om bilbarnstol då Cornelia tydligen är för lång för att sitta framåtvänd. Så jag har legat och kollat på Blocket om jag kan hitta någon annan, och även pappa. Men dom ska in till Norrköping idag och då skulle dom gå in på babyproffsen för att höra med dom, för krockar man när Cornelia sitter som hon gör krossas hennes ben för att hon är för lång och det vill jag ju inte.

Vad sker idag då, jo eftersom jag känner mig lite smått bättre då febern är borta men halsen värker än så blir det att städa och skruva ihop lillans nya säng och bära ut den gamla i förådet. Sen i Em/kväll blir det plugg och eventuellt photoshop ;)

På tal om annat, jag vill ha snöööö nu vill jag lova. Vart fan är världen påväg lr?! Kan inte vintern bli som förra året? Skulle inte göra mig ett dugg, snön är härlig och det finns kläder till alla väder :D
Så, GE HIT SNÖN NU FÖR FAN ;)


Nej, nu måste jag upp från sängen.
Men vi ses senare med bilder på den nya sängen.












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?