Lördagsmorgon !

 2011-11-12    12:44:43   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Jag har skaffat Dayviews, inte för att ja tycker om skiten utan för att ha någon stanns att ha bilderna ifall man skulle råka ta bort något på datorn.

Så nu ligger länken även uppe på bloggen.
Lillan sitter och ritar här bredvid mig, men om hon ritar på pappret kan vi diskutera. Hjälper inte med att säga att hon åker ifrån bordet utan penna och papper om hon inte sköter sig, hon skäller i stället på mig och fortsätter *Morr*
Fortsätter hon med detta humör idag så lär jag väl vara helt slut ikväll.... Hatar trots just nu vill jag lova!
Idag blir det en lugn dag, kallt och dimmigt ute så får se vad vi hittar på, pyssla inne antar jag med tvätt och disk.. Yeah älskar dessa MÅSTEN!
Hoppas ni får en fin dag i alla fall.










Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?