Mys och Plugg!

 2011-11-29    11:23:26   Skrivet av:Mariah & Cornelia



Myser i min "One Piece" och skriver klart det sista på min hemtenta, snart ska jag iväg och
hämta skruttan på förskolan för att sedan gå vidare till vårdcentralen.
Denna dress är verkligen den bästa julklapp till mig själv, mm vad jag älskar den!


Edit: Jag är nu klar med hemtentan som ska vara inne kl 23 ikväll och den är även inskickad. Har även skrivit klart uppgiften till torsdagens föreläsning samt att den även är inskickad.
Mariah är en duktig tjej ^^,

Men jag kan säga de, jag hatar att skriva på ett akademiskt sätt. Man får absolut inte skriva onödig ord som inte har någon betydelse exempelvis: Så, Ju, Man (UTVECKLA!) och i en text tror du ALDRIG utan du ANSER eller HÄVDAR att det är på ett visst sätt. *Haha* Sen referenslistan ska skrivas i Bokstavsordning med elektroniska källor sist. Mm, mkt att tänka på!


Men nu ska ja springa iväg för att hämta mitt hjärta och sedan väntas ett besök på Vårdcentralen för hennes del.
Ikväll blir det PS och en svara på en blogglista som jag slängde ihop från massa olika listor från google i morse under frullen.











Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?