Plugghäst, javisst !

 2011-11-22    13:12:07   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Jag sitter och pluggar skiten och skriver så fingrarna ryker!
Fick tillbax Hemtenta 3 igen och läraren tog sig tydligen friheten att ta bort en del av texten, lr en del..... 5 sidor kvar av mina 7 så hon tog bort 2 sidor med text.. Morr !
Men är snart klar och sen ska jag hämta hem min älskling som var så mysig i natt, har tydligen krypit upp hos mig och lagt sig i min famn <3

Var på VC i morse och har tydligen stoppat i mig B12 tabletter fast jag inte ens har B12, känns ju liksom skitbra! Jävla skit sjukvård där uppåt i landet! Så jag ska sluta äta mina tabletter så ska vi kolla upp det igen om 6 månader. Och åter till halsen som jag var där för, har åkt på en riktig förkyldning och om knölen vid örat inte försvunnit till den 14 dec då läkaren ska ringa mig så ska jag få gå på ultraljud inne på sjukan.

Sen drog jag hem och la mig i soffan för att glo på VBÅ för att sedan inta pluggandet, Woho!
Nu sitter jag har och har suttit sen kl 11:10 om jag ska vara prick!
Har en del kvar men ska hinna klart idag så det är bäst att jag sätter fart, för ikväll blir det ensam mamma söker och i morgon får lillan gå tidigare till förskolan eftersom jag har en hemtenta till som ska in den 29/11 samt en individuell text som ska in nu på torsdag och eftersom jag ska till Kalmar på torsdag så måste den in i morgon!

Hoppas eran dag har och kommer att bli mycket lugnare så hörs vi kanske senare.




Edit: Nu är jag äntligen klar, ca 3 tim senare. Fick den dock på mailen igår men palla en måndag liksom ;)  och sen har jag till den 2 dec på mig men ville bli av med det så hon kan föra in ett betyg på den kursen så jag kan koncentrera mig på det andra och det som sker nu.

Men nu blir det käk för att fylla på mer energi för lite mer plugg från gårdagens fältstudier.
















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?