Tisdag

 2011-11-08    16:07:23   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Veckan rullar på och idag fick lillan vara hemma med mig som ändå bara skulle vara hemma + att natten inte var den bästa. Men var skönt med en dag utan plugg, men imorgon åker hon till förskolan 9-16:30 så jag kan plugga klart omtentan som ska vara inne den 13 november.


Påtal om annat, när jag tvättar så luktar det fan mögel inne i badrummet och ringde hyresvärden, mm ja men vi antecknar de så får vi komma och kolla.... Ingen har kommit och mögel är ju inget att leka med heller och speciellt inte när man har barn som bor här.
Och kommer dom så är det säkert den där dryga Martin som grannarna säger, men är han dryg så ska han få veta vart han står kan jag lova, hatar dryga människor vad allt de innebär !

Men nu ska vi städa klart här hemma som vi håller på med, Cornelia hjälper mamma......Med att plocka fram ;)

Men hörs kanske senare.












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?