Ziperall

 2011-11-07    11:29:21   Skrivet av:Mariah & Cornelia
 

    Om Ziperall



Vad är en Ziperall?
En Ziperall är en mysdress gjord i hög bomullskvalité, med lite polyester i så den blir extra slitstark.


Vilket tillfälle passar bäst för en Ziperall?
Alla tillfällen! När man läser sina favoritbloggar, eller när det är dags för fredagsmys, kanske för att rulla runt i gräset på festivalen… Du själv bestämmer ditt bästa tillfälle!


Vad betyder det när någon ziperallar?
Att ziperalla är att dra upp dragkedjan högst upp över ansiktet. Perfekt vid pinsamma tillfällen eller när någon tjatar.


Vilket humör passar en Ziperall?
Allt från asförbannad till asglad – rymligheten gör att man kan lika gärna gå loss på boxningssäcken som hjula runt i vardagsrummet.

Vad äter man i en Ziperall? Vad som helst. Men råkar du spilla något på Ziperallen, tvättas den i 40 grader. Torktumla den inte.


Vad spelar man i en Ziperall?
TV-spel, datorspel, app-spel. Schack. Svår. Dum. Smart.


Vad gör jag om jag har tagit en massa bilder på mig själv i min Ziperall?
Då skickar du dom till oss förstås!


Vad händer när man tar av sig sin Ziperall?
Det kommer du inte vilja göra.






Taget från ziperall.se



Nu är det bara att vänta på min goding som kommer om 3-6 dagar ;)
Nu har både lillan och jag en varsin rosa, fast hennes är rutig och min är helrosa.


Min julklapp till mig själv för att jag är så duktig ;)












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?