Älskade kommun !

 2011-10-14    13:47:56   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Fan vad jag älskar att bo i Västervikskommun!
Idag fick vi remissen till Västervikssjukhus och där fanns det även kuponger till Cornelia så att hon kan åka buss eller tåg gratis till och från sjukhuset, dock gör hon ju de redan men ändå. Bra service liksom ! *Tummen upp*
Sen fick jag ett helt kuvert fullt med rabattkuponger och dessa behöll jag:
- 25% djurmagasinet
- 1 gratis hyrfilm hos filmkväll
- Och sen får jag en värdecheck som jag kan använda när jag köper busskort om jag postar kupongen till KLT

ÄLSKA västervik! ;)

Nej men älskar denna kommun överhuvudtaget och jag mår bra här =)
Dock fick jag en räkning från Telia på 1062:- som jag tänker använda som toapapper ikväll ;)  För ska enbart betala 199:- haha så det var en stor skillnad och ett STORT misstag dom gjorde ;) *hahaha*

+ att jag är näst intill klar med examinationsuppgiften, ska bara koppla den dolda läroplanen till den, men fattar inte för det står inget om förskolan i den :S Men men får se om ja kan hitta nått innan skrutt ska hem.



BTW, jag har blivit helt galen i Kinapuffar & Chokladbollar... Choklad.... De åt jag som fan sist jag var gravid hahaha ! 













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?