Dag 9 – En helt vanlig dag

 2011-10-31    22:02:10   Skrivet av:Mariah & Cornelia

Ligger lite efter så kör idag.
Kl ringer 05:00 och jag går upp före lillan.
Packar min väska, fixar mig i lugn och ro för att sedan väcka och mysa med lillan. När hon sen vaknat till så byter vi blöja, hon får "välja" kläder och vi tar på oss för att gå mot förskolan där lillan äter frukost med dom andra barnen och jag åker till skolan eller går hem för att plugga. Idag var vi hemma hos Pauline för att sammanställa observationerna.
Kom dit halv 10 och var klara till halv 12.
Sen blev det 12:55 bussen hem och fick precis lagom sms när jag var inne på ica att min jacka och min mössa kommit så det kommer det en bild på i morrn då jag ska lägga upp en bild på dagens klädsel.
Sen gick jag hem för att kolla igenom observationerna lite samt käka för att hämta hem lillan 1 timme tidigare för att hinna med massa massa mys.
Men i stället hamna vi ute och sen uppe hos grannen på en fika och barnen lekte.
Innan lillan kom i säng åt vi kvällsmat och ikväll blev det plättar med sylt och mjölk och kl 19 ska hon i säng.


Ja, en helt vanlig dag typ.



Min finaste ägodel ute i lövhögen.  <3












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?