Gaaaaah!

 2011-10-04    22:58:00   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Jag hade gjort klart frågorna tills i morgon och så ska jag natta lillan.... Vad tror ni händer?! Jo, datorhelveten startar om sig och allt försvinner då jag inte han avsluta den SISTA meningen!! Idiothelvetesjävlapiss dator!
Så nu har jag suttit och gjort om allt och så var det bara att SPARA fort, jävligt FORT! haha*

Lillan känner ja inte igen längre. Hon har verkligen börjat slåss på allvar och det accepterar INTE mamma Mariah... Nejnejnej! Hon slår sig själv, mig eller på saker om hon blir arg, inte får som hon vill eller blir tillsagd för att hon gör saker hon inte får göra. Förstår inte vad som hänt. Detta är inte likt henne, hon har varit så tjurig, gnällig och putt de senaste dagarna. Trots på G igen eller är det barnen på förskolan som hon tar efter tro?
Vill ha tillbaka min glada, mysiga och snälla tjej som inte slåss, min tjej ska absolut inte använda sina händer till något sånt.

Var på BVC idag med hennes födelsemärken. Hoppas på att få komma till BKL snart så man slipper tänka på det mer. Ingen mer BVC förens hon är 3 år så nu slipper vi de på ett tag. Fick erbjudande om att komma och prata med sköterskan om det inte funkar att få lillan att sova i sin säng som ja ska testa i helgen  tänkte jag. För hon sparkas och det är med kraft som hon sparkar också, så det slutar med att ja lägger mig på golvet i stället.

Ne nu blir det sängen. KL ringer 5 i morgon, sjukhuset kl 9 ;) *ler*













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?