Helgen passerade med vinden !

 2011-10-24    23:28:49   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Helgen har passerat och en ny vecka har startat.
Idag hade vi en föreläsning och som vanligt, alltid lika segt, I alla fall de senaste 2 föreläsningarna, Hoppas på intressantare ämne i nästa kurs.
Sen hade några av min grupp ledigt i 2 timmar medans några fick ha uppsamlingsheat. Jag och Elin drog ner till centrum för att handla en jacka till mig (som jag är osäker på om jag kommer att behålla) och sen handlade jag med mig subway till skolan som lunch, och mmmm alltid lika gudomligt gott!
Vid 12 var det dags för det roliga grupparbetet med det älskade arbetet om psykologi, not! Men nu är vi klara och på torsdag har vi seminarium!

Under föreläsningen spelades det ett spel som man verkligen kan skratta åt.

Man skriver upp 5 olika rubriker, t.ex. djur, land, m.m sen så säger någon en bokstav och man ska komma på länder, djur m.m på den bokstaven och så var det bokstaven D och Emelie då skrev Drake, men då nekade vi till att det var ett djur hahaha och kul hade vi de. Men egentligen, är det ett djur? Vad tycker ni?
Men när vi kommer till M sen så kan man ju som någon nämnde skriva Män ;) *asg*
Mkt skratt blev det under pausens gång.

I alla fall, helgen blev inte alls som jag tänkt. Fick en oväntad fråga och ca 5 timmar senare så var Linus och Linda här från Jönköping och hälsade på, alltid lika trevligt. Tack för blommorna och målarsakerna som Cornelia fick.
Innan dom kom så var vi i stallet med grannarna och Cornelia red för första gången, hon verkligen lös upp! Så mamma Mariah kommer nog bli fatt innom en snar framtid ;) *asg* Senare på kvällen åt vi pizza och lillan kom i säng efter fortet, sov som en gris med sin mamma sen.
På söndagen drog vi till V-vik och kollade in de få butiker som hade öppet (vart FN har jag flyttat, butikerna har stängt på söndagar, PANIK!) Men vi var inne på Karlssons och jag kärade ner mig i en jacka för 700 kr, men den var så mysig och varm. Så får se om jag lämnar tillbx den jag köpte idag och köper den i stället. (tåls att tänka på) Sen drog vi till Maxi och handlade lite för att sedan rulla hem och få mat i magen.
Det var en trevlig helg och nästa gång är det vi som besöker J-kping!

Bilder från helgen kommer eventuellt i morgon, för nu ska jag dejta sängen. ♥


Edit: Just de, spelade worldfeud i helgen mot Linus och Linda. Skrev ordet Tricks till Linus och ni kan aldrig gissa vad det gav i poäng...... 135 poäng, kan ni fatta 135!! :O  yeah så nu har jag snart 400 poäng och han har bara 200 ;) Mouahaha Linda leder dock över mig...















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?