Kvällsningen!

 2011-10-19    19:34:14   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Nu sover lillan och jag ska sätta mig och rätta till de sista på den där skituppgiften sen tar jag semester för ikväll för att orka plugga 7-16 i morgon, min hjärna ska gå i helvarv i morgon så jag kan ta långhelg, lr lång helg och lång helg; Har ju föreläsning och grupparbete på fredag, men får se om man tar sovmorgon igen för orkar ju inte sitta i skolan från 8 till halv 11 om den börjar som alla andra dagar den här veckan. Men vi får la se hur de blir, ska även se om jag kan hitta kurslitteraturen för delkurs 3 så man kan beställa dom, blir inga julklappar till mig i år, lr jo böcker ;)  Men lär ju få lite för dom sen när jag säljer en del av dom, men ska inte sälja alla - bra att ha skit ;)

Nej nej bäst att sätta fart om 1 ½ timme börjar efterlyst sen ska jag dejta min älskling och sängen <3













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?