Morrn morrn!

 2011-10-04    08:01:59   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Vi försov oss idag, hatar snozknappen ;) Men vi han till frukosten i alla fall =)
Nu ligger jag i sängen och tänkte sova 1 timma till innan jag sätter fart med psykologin, nu kommer jag veta hur ni tänker ;) *ler*

Idag blir det som sagt plugg och sen vid 15 så ska vi till bvc. Sen får vi se vad som händer, om vi tar en runda runt sjön eller om vi är inne och myser då vädret inte alls är på vår sida idag ^^,
Har ju nu askungen 2 som vi kan kolla på eller tom och jerry ;)  hahaha!


Glömde berätta en sak som hände i helgen.
Vi var på Maxi ica och handlade, och ja köpte en blå enegridryck.
Trodde jag ja! Kommer fram till kassan och kärringen frågar:
- Har du legetimation?
Jag:
- Nae det ligger hemma
Kärringen:
- Ja för jag måste ha de
Mamma:
- Är det för drickan?
Kärringen:
Ja
Mamma:
- Men jag är hennes mamma, 890.........
Kärringen:
- Ja får VÄL lita på dig då
Jag:
Hoppas du skojar!

Diskriminering tamefan!!
Ringde min moster och frågade vad det är för åldersgräns..
15 svarar hon och skrattar...

Jävla kärring, ser ja inte äldre ut än 15 borde hon fan skaffa glasögon.....
Hahahaha!!
















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?