Examinationsuppgift 3

 2011-09-28    18:30:23   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Den som kom på uppgiften borde ha en smäll ;) *Hahaha* nerå men usch jag ser inte fram emot denna uppgift alls. Men bara att se glad ut och skriva en resonerande text som är skrivet på ett grundläggande akademiskt sätt.
Men får se om jag sätter mig med det ikväll lr om ja ska vila huvudet och koncentrera mig på föredragen i morgon och sen börja i morgon kväll och köra gärnet på fredag innan mamma och pappa kommer, sen be mamma lr pappa sova med Cornelia på lördagskvällen så ja kan sitta massor på kvällen och köra så man kanske kan bli klar tills på sön 23:00 då den ska vara inne. *Peppa peppa nu ska jag vara positiv....*


Nu ska vi käka kvällsmat och sen kolla en snutt på Nallepuh och sen ska lillan i säng så vi orar upp kl 6 i morgon.
Hoppas ni får en fin kväll.














Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?