Fredag alla redan !

 2011-09-30    08:21:29   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Ja kan ni tänka er, veckorna rullar på mkt fortare, mkt bättre nu när man har vardagsrutiner och jag har något att göra. Lillan går 100% på förskolan och jag pluggar. Jag älskar mitt liv, jag lever livet och jag kan inte vara lyckligare... Eller kan ja de?! Frågar dig, you know!

Idag hoppas vi att kläderna och vagnen kommer till lillan så att vi kan slänga den andra vagnen åt helvete !
Idag ska jag plugga massor så jag blir klar med examinationsuppgiften, Pauline sa att de inte var så svårt om man blicka framåt då 1a uppgiften var svårast.
Men vi får se ska städa nu innan tänkte jag, dammsuga, bädda och diska sen plugga, plugga!
Jag ska bli plugghäst tamefan ;) Ne men nu får jag bli något som jag drömt om och jag får en utbildning!
Jag har ett liv, vad har du? ;)

Hoppas ni får en fin dag i solen för här är det sommar igen och folk går i linnen, foppa och utan jackor..












 Nathalie

Ja det hade dom:) dom har dansat för henne ett antal terminer.

 2011-09-30    13:41:31     URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
 Nathalie

Jaha vad trevligt;) bästa dansläraren:)

 2011-09-30    14:04:43     URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?