Funderingar kring renoveringen i helgen!

 2011-09-01    20:50:53   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Jag funderar på hur jag vill ha mina tapeter i sovrummet. Väggarna ska vara vita och så har jag vita tapeter med silvriga blommor på som inte alls behöver vara mönsterpassade, och som man kan sätta hur man vill och jag har gjort 4 olika alternativ som jag funderar över.
Så skulle vara tacksam om ni vill hjälpa mig med förslag.
De röda strecken är tapeten som jag funderar på vart ja ska ha den.



NR1: Funderar på att ha tapeten som en stor tavla på den stora väggen om ni förstår vad jag menar? Kommer alltså bli som 2 vita tjocka kanter på vardera sida om tapeten.


NR2: Eller ska jag ha tapeter på båda kortsidsväggarna? Så tänkte jag att min säng ska stå bredvid garderoberna sen och sen skära av så lillan får ett eget rum. 


NR4: Att ha tapeten på väggen vid dörren så du inte ser den förens du går in i rummet?


NR5: Eller såhär? 50/50 liksom, lite häftigt också..


Vad tycker ni?
Jag personligen gillar NR1 lr NR2 bäst, men vill gärna ha era åsikter lite så man kanske kan tänka om lite med.
Så kom med förslag =)












 Elin

Helt klart nummer 1! Tror att det skulle vara snyggast faktiskt, fast jag diggar 50/50 med haha!

 2011-09-02    09:35:12     URL: http://elinpetersens.blogg.se/
 sandra

Jag hade gjort som 1:an är =)

 2011-09-02    17:12:15     URL: http://eliasmammii.soclog.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?