God morgon!

 2011-09-05    08:18:52   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Skönt med lite sovmorgon idag.
Tänkte inte lämna lillan på förskolan förren kl 9 idag då jag ska vara i skolan 9,50 så slipper jag gå hem och vända så kan jag gå raka vägen dit i stället.
Får se hur de blir, har blandande känslor för engelskan nu.. Kommer jag klara de lr inte samtidigt som jag kommer att jobba. Ja, det återstår att se om man klarar det eller inte.

Helgen har varit bra, pappa kom hit i fredags och vi började spackla, så gick vi ner på stan för att handla lister till deras fönster hemma medans spacklet skulle torka. Men när vi kom hem så var det fortfarande fuktigt så vi bestämde oss för att ta bussen till vilbergen för att bowla. Blev bowling i 1½ timme så 6 serier han vi att köra, pappa vann så klart som alltid ;)

Så när vi kom hem runt 22 så spacklade vi V-rummet sen slockna vi båda gott för natten för kl skulle ringa 7 dagen där på och var bara att gå upp och börja slipa, måla och vi blev klara till ca 5 då drog vi ner på stan igen för att glo på bio, Försvunnen! Kan verkligen rekomendera den filmen!
Efter bion var det bara att gå hem för att tapetsera sovrummet och så skulle jag hjälpa en vän med att passa hennes dotter medans hon packade in saker i lägenheten och parkerade bilden sen kan jag lova att vi slocknade för vi blev klara med tapetseringen runt 24.

En bra helg med mycket arbete och sen på söndagen fick jag hem min efterlängtade prinsessa <3













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?