God morgon !

 2011-09-02    10:11:47   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Vad ska man säga om vår start på morgonen?
Lillan vaknade inte på sin bästa sida utan tog till sin trots så fort hon öppnade ögonen, undrar hur länge denna torts kommer att sitta i för ibland är den inte att leka med vill jag lova.
Snart är det ju säkert dags för 2 års tortsen om det inte är den som är nu. Jaja, som mamma är det bara att se glad ut och vänta ut krigszonen ;)

Vi har legat kvar i sängen länge idag, lr jag har då lillan lekt själv. Har så sjukt ont i magen, hatar att vara kvinna just nu!! Men bara knapra alvedon, ipren lr panodil beroende på vad som finns hemma :P

Ska strax se mitt program som varje morgon så får lillan sitta och äta vattenmelon sen ska vi packa hennes kläder för helgen och vänta på att Mamma mormor och Pappa morfar ska komma.
Pappa blir kvar här och mamma tar med sig lillan hem och så ska dom ha en helg tillsammans med Falerumsdagen blandannat.
Pappa och jag ska renovera sen hade han en överaskning med sig sa mamma så vi får väl se ;)

Det är min helg de, får se om jag hinner med någon uppdatering annars kommer de på söndagskväll när lillan somnat. Men lovar er Före och Efterbilder ;)



Humor!

Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.
-Syrran. Du kan väl ta av dig handduken.
-Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut?
-Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat
- Okey då.
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
-Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått k*k i helgen!












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?