Kvällsningen!

 2011-09-26    20:51:24   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Skulle plugga ikväll men känner att mitt huvud säger ifrån och satte mig framför idol.
Är i alla fall klar med morgondagens uppgift till muntliga redovisningen och sen gjort halva politikuppgiften och fortsätter i morgon med den och så har jag hela onsdag på mig också.

Är mycket i skolan just nu 5 uppgifter + en examinationsuppgift på 4-6 sidor som ska skrivas....*svetten rinner*

Lillan gick på förskolan idag mellan 7-16:30 och det hade gått kanon, hon hade sovit kanon och varit glad och pigg hela dagen. Det enda som dom påpeka att hon hade bajsat väldigt mycket och det hade luktat surt så dom trodde att det skulle vara något på G, men påpekade också att det kan vara laktos eftersom jag haft de och hennes mage är fram och tillbax så ska ta upp de med bvc när vi ska dit nästa vecka men hon åt ju mycket vindruvor igår som hon är helt tokig i just nu.
Idag efter förskolan stoppa hon i sig 1 äpple, 1 macka och 1 risifrutti.... Matvrak ;)


i morgon har fis förskola mellan 7-16:30 igen och jag har skola. Så blir sängen tidigt ikväll om jag kan sova.
Just nu har det flyttat in grannar ovanför som går med hälarna i golvet först och det är väldigt störande, de liksom verkligen stampar när de går.... Och det är väldigt lyhört här :P
Hör när dom dammsugar, diskar, stoppar i kontakter i kontakten i väggen m.m


Just de, var på VC idag... Lämnade 4 rör blod och det är min mardröm vill jag lova och nu har hon skickat en remiss till sjukhuset i västervik då jag ska få magen mer undersökt och jag fasar för detta, men som tur är kan jag på lugnande....Massor!!
Mamma ska med och hjälpa mig med Cornelia den dan, vet inte hur jag blir efter den undersökningen.


Ha en fin kväll.


P.s Tycker om Robin sjukt mkt i Idol, men tycker att det är fusk egentligen då han var med i pojkgruppen What´s up som Eric Saade var med i förut innan han blev soloartist så Robin ligger ju lite i steget före de andra om man säger så. Men men vi får väl se hur det går, gillar Leonards röst också..

och på tal om annat, är sjukt sugen på britney spears nya parfym D.s












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?