Kvällsningen!

 2011-09-02    22:59:12   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Blev inte som vi tänkt oss. Efter att vi spacklat så gick vi ner på stan och handlade lister och donken då ja inte käkat på hela dan. Så tänkte vi då liksom att spacklet hinner torka när vi kommer hem, men icke icke!
Så att slipa och måla första omgången idag sprack så vi tåg bussen till vilbergen och körde 90 min partybowling och ja okej, jag vann inte :P men varför deppa för de, när man fick tid med sin far =)

Så vi kom hem för ca 45 min sen och har nu spacklat i V-rum och nu ska jag krypa ner i sängen. Pappa snarkar redan i soffan :P
I mitt rum är det ekoooo ekoooo :P

Kan i alla fall meddela att det blir Nr1 då det kommer bli sjukt snygg =)
Har tagit lite bilder men dom kommer upp när allt är klart =)


Hoppas ni alla får en fin kväll för nu ska jag dejta kudden.
Nattinatti!

 










Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?