Ledig !

 2011-09-19    09:38:49   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Idag så är man ledig från skolan, men jag kan inte gå till skolan förrens på torsdag i alla fall eftersom lillan skolas in på förskolan med start från och med idag.
För på torsdag har vi inför seminarium och det måste jag gå på, annars får man tenta om det man missar vid ett annat tillfälle och det har jag ingen lust med alls.

Skickade in examinationsuppgiften igår redan vid 21:00 och gud vad nervös jag är....
Men vi får se hur det går, har i alla fall gjort mitt bästa och fick ihop ca 2-2½ sida tror ja.

Men idag i alla fall så är det inskolningsmöte på förskolan och sen börjar själva inskolningen på tisdag. Det jag dock tycker är lite dåligt är att man som förälder får stå för sitt barns blöjor :O Hoppas då inte avgiften ligger på allt för hög nivå för man är ju liksom inte gjord av pengar heller..

Nu ska lillan och ja mysa i soffan framför askungen.













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?