Livet som student!

 2011-09-16    22:19:54   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Kan innebära långa nätter med mycket läsa och plugg, tårar, svett och ångest.
Men jag älskar de livet !
Jag sitter just nu och pillar med min examinationsuppgift om styrdokument och jag har än så länge bara skrivit ca 1 A4 och det ska upp till 2-3 sidor så får se när jag blir klar, dock ska den inte vara inne förrens på söndag senast kl 23:00 så är ingen fara än. Jag har skrivt en punkt än så länge och det är vad förskolan har för uppdrag och det är ju liksom en självklarhet tycker jag.
Vill lägga in mer av mina synpunkter också då jag har massor att tycka till om men får vänta tills hela arbetet är klart då jag måste hålla mig inom ramen av 3 sidor och då är det ju bättre att hålla sig till de som är viktigt och se till att man håller sig till de mål till betyg Godkänd för just nu siktar jag mot de, men gör ju inget om man får VG ;)
Men ska nog skriva en stund till och hålla mig till min varma kaffe som just nu ger mig energin då jag är sjukt trött och mina ögonlock väger ton! Hahaha, älska studentlivet och det är bara början ;)

Hoppas ni alla andra får en fin fredagskväll för jag vet vart jag hör hemma just nu..... Framför burken....Jag har inget liv liksom ;) !!! *Datorn är mitt allt* Hahahaha!




Ja såhär mår jag nu ;)











Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?