Onsdag!

 2011-09-14    10:36:53   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Ja längtar till skolan sätter fart för nu kan jag inte gå på alla föreläsningar m.m då lillan inte får barnomsorg förren på måndag. Men hoppas på att snart få mina böcker så man kan sätta sig och läsa lite här hemma. Idag var det föreläsning om tala och det skulle vara kul att vara med på, men får läsa för mig själv här hemma.
I morgon har vi redovisning om skendemokrati och mamma kommer hit ikväll för att passa lillan så jag kan vara med på den redovisningen eftersom jag var med och diskuterade det i måndags.

Vi har nu kommit till ro i lägenheten och jag har inget mer att packa upp, det jag vill nu är att ta mig till IKEA för att handla massor med gröna växter, 1 lackhylla till fast med 4 fack och några stora tavlor som jag kan hänga i sovrum samt hallen.  Sen lite smått som ljus, skålar, lampor, förvaringsboxar och lite annat smått och gott.

Idag innan mamma kommer ska vi fixa ändringen om bostadsbidrag, hemförsäkring, posta postnyckeln till min bror och diska samt vika tvätten som ligger i tumlaren sen igår kväll.

Nej nu ska vi bädda och sen göra lite nytta än att sitta framför denna jävla plåtburk..



You make me confused












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?