Plugghäst?

 2011-09-15    15:45:03   Skrivet av:Mariah & Cornelia

Är det något man blir eller är? :P Ja känner mig som en just nu, men vill jag få bra betyg, få en riktigt bra utbildning så gäller det att ligga i från första början. Gjorde ju uppgiften om styrdokumentet igår som skulle vara klart tills redovisningen idag, blev klar runt 24 igårikväll sen slockna jag som en stock i soffan.

Redovisningen idag gick väl sådär, jag sa inte så mycket men diskuterade och framförde våra synpunkter och diskuterade lite, men liksom man är ju inte pang på rödbetan med en gång i en ny grupp och när man "Träffar" lärraren för första gången över en sändning liksom.

Nu ikväll har jag en uppgift till som ska vara klar till 17:00 i morgon, eximinationsuppgiften som man själv skriver. Den ska vara på 2-3 A4 sidor skrivet på dator. Så ikväll vet jag vad jag gör, pluggar pluggar och pluggar. Ville se på film men får nog bli i morgonkväll.
Min kväll räddades då jag kom hem och fick en förtidig julklapp.... En kaffebryggare!!! TACK TACK !
Så nu kan jag plugga, energidryck, kaffe, choklad, godis och vatten!!
Plugga plugga, här ska det studeras! Vill ju liksom ha en utbildning och ett liv med bra utbildning istället för att skita i skolan och sen i framtiden kanske inte få jobb...

Nej nu ska jag umgås med min dotter som leker med sitt nya lego som hon fick nu påvägen hem från baknen då mina pengar från csn kommit.

Ha en fin kväll så ses vi kanske ikväll om jag behöver en paus!

















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?