Dag 13 – Den här veckan

 2011-11-04    20:49:05   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Måndag: Lämna lillan på förskolan kl 7 sen gruppaarbete hos Pauline.
Tisdag: Seminarium om observationerna vi gjort samt planera en pedagogisk aktivitet sen umgås med lillan på eftermiddagen.
Onsdag: Grupparbete i skolan med Josse och Elin då vi planerade vår aktivitet "Vad finns i påsen?" Sen mys med lillan på kvällen.
Torsdag: Ledig så lämnade lillan på förskolan kl 7 för att gå hem och fixa hemtentan, hämta lillan för att sen gå och handla.
Fredag: Skolan för att redovisa vår aktivitet som gick skitbra och sen hämta lillan som idag vaknat på fel sida.

Bara kortfattat vad jag gjort, har myst massor med lillan men även pluggat massor. Lillan har fått gå långa dagar på förskolan stackaren, men nästa vecka blir det en lite lugnare dag för skruttan <3. I helgen får vi se vad som händer =) Jag ska i alla fall sova middag med lillan båda dagarna då jag är sjuk trött just nu sen plugga då hemtentan ska in på måndagkväll 23:55.

Men hoppas ni andra haft en bra vecka, Jag har haft en underbar vecka med min dotter, plugg men även massa trots. Men jag älskar min sessa ändå!













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?