Fredagsmys !

 2011-11-11    12:49:10   Skrivet av:Mariah & Cornelia

Lämnade lillan på förskolan vid 7 i morse för att gå hem och plugga klart hemtentan, men deckade i soffan efter att grannens katt hållt mig vaken till ca 12 i natt. Vaknade strax efter 10 och for upp ur soffan och har sedan dess suttit och pluggat på denna jävla tenta som SKA in idag har jag bestämt !
Har nu rättat allt som läraren påpekat men ska även läsa igenom hela texten igen för att se om det finns något mer jag kan ändra på eller omformulera...

Mariah, du får INTE tycka i en vetenskaplig text...
Såhär börjar inte en mening...
Källa, årtal och sida före och efter varje citat...
Varför så många mellanslag? ÄNDRA DETTA! (kan påpeka att jag slår inte extra mellanslag mellan orden)
En rörig mening, omformulera...

Detta vetenskapliga skrivande kan göra mig tokig, men jag börjar vänja mig och snart börjar väl jag skriva så på bloggen också... Eller varöfr inte göra det bara för att göra er tokiga? ;) *hahaha*

Nej nu måste jag plugga klart då lillan ska hem kl 15 och jag är inte klar än samt att jag vill ta en dusch innan!



Nyp i stjärten!












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?