Lördagsmys !

 2011-11-12    21:52:00   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Haft en underbar kväll med lillan med mycket skratt men även trots. Men hon vet nu när hon gör fel för hon kommer efter: Mamma, komma och så vill hon komma upp. Min fis då <3
Vi gick bort till konsum förut och handlade lördagsmys: festis, choklad och pepparkakor och lillan har ätit en hel del så slutade med att jag fick gömma pepparkakorna, jag tog bara llite choklad då jag måste tänka mig för nu innan den 1a december. Just de, vi invigde lillans overall idag, lite stor men vad söt hon blev i den och snygg den var på. Tackar Mommo och Moffa för den, blir att handla overaller i Ullared nästa sommar vill jag lova för gud vad bra dom är och bra pris !

Men vi tittade på skönheten och odjuret för 111e gången idag tror jag och busat runt massor. Vi satte oss även för att måla lite och jag fick som alltid en fin teckning, vad har jag nu? tjugoelva stycken tror ja ;) *haha*
Dagens roliga var när jag satt på toan så kommer lillan in och börjar dansa/sjunga och hoppa runt och jag filmade det så klart utan hennes medvetande, filmen ligger uppe på facebook mina vänner som finns där. Men det roliga var minen när hon förstod att jag filmade, som Mette sa: Oslagbar ! hahah Min finaste sessa ever som mamma älskar mer än något annat! Utan dig skulle mitt liv vara svart ! <3<3<3

Vi missade dock vår blöjfria timme idag med potträning, men får ta igen det i morgon.
Hon är så stor nu min lilla flicka och jag som mamma är så stolt över henne vill jag lova.

Men nu sover min skrutt efter en mysig och busig kväll. Själv sitter jag här och gör absolut ingenting.
Kollar Nt.se och aftonbladet lite, funderar faktiskt på att slänga mig i bingen jag med eller slänga på mig min Ziperall och somna i soffan till en film. Hmmm vad lockar mest? BÅDA! haha.

Vi får se, ska i alla fall stänga av tvättmaskinen först.
Hoppas ni alla andra som snokar runt har en fin kväll ;)












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?