Måndag

 2011-11-07    17:46:25   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Ingen riktig uppdatering på länge, i know! Men har hemtenta tills ikväll 23:55 och jag är nästan klar med den. Ska bara rätta den och lägga till en referens till en artikel sen ska den vara färdig =)
Har 2 lediga dagar denna vecka, men blir dock inte ledig då jag måste rätt min examinationsuppgift 3 och det lär nog ta ett bra tag. Men vi får sovmorgon till 9 då jag gärna vill ha sällskap vid frukosten innan lillan får gå till dagis.

Nu sitter lillan och målar så passar på med en lite enkel uppdatering.

Har idag pluggat i näst intill hela dagen men innan jag pluggade blev det våra bästa år samt beställa en Ziperall som jag kommer att mysa sönder i. Sen har jag pillat på examinationsuppgiften. 
Skulle behöva tvätta men det kan ja ju göra i morgon samt dra av ett varv med dammsugaren.

Helgen har bara varit lugn, chillat och tagit dagarna som dom kommit då lillen inte heller varit på top10 humör om jag säger så. Men idag är det en stor skillnad och hon är glad.

Finns väl inte så mkt och säga just nu då pluggandet tagit mkt tid samt att lillan varit på trotisgt humör så har liksom inte gjort så jätte mkt. Busat runt hemma, städat undan, sovit middag hahah!

Men ringde förresten VC idag angående proverna och allt ser bra ut. Järn, B12, Röda/vita blodkopppar, ämnesomsättningen, lever, salt, socker bla bla vad fan hon nu räknade upp men allt var bra men ska dit den 22 november då halsen inte är helt 100 än. Ska även ringa BVC i morgon då personalen på förskolan misstänker laktos, men jag är osäker på de faktiskt. Hon har ätit risifrutti i helgen och yoggi samt fått mjölk till maten och avföringen har varit som den ska. Men idag hade hon fått mjök till maten som dom tydligen försökt undvika och hon har bajast 4 ggr och det har varit löst. Så får väl ta ett samtal dit i morgon då så får dom testa henne *Peppar Papper*


Nej nu ska jag måla med min skrutt och sen fixa kvällmat innan hon ska krypa ner i sängen...












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?