Ombyggnad!

 2011-11-30    14:48:45   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Bloggen är under ombyggnad och saker kan försvinna, inlägg försvinner och jag kan just nu inte se menyn... Men ska fixa detta under dagen och ikväll.


Edit: Vet inte vad som hänt med bloggen... Bakgrunden är borta och menyn har åkt ner nu, är det någon som ser allt som det ska vara?  Annars är jag nöjd med resultatet och nu får den vara som den är då mina ideér är slut just nu och tiden kommer att vara knappt.

Lillan sover sen 2 tim tillbax och jag har tagit mig en lång och skön dusch, mailat läraren och frågat om jag måste vara med på redovisningen på måndag eftersom jag inte ska vara med och redovisa, nu chillar jag framför tv,n med en film och är sjukt trött, vi har sovmorgon i morgon och min buss går inte förren 12:00, så det är nice!

Men som sagt, ska se om jag kan få ihop bloggen helt, men inte nu.















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?