Söndag

 2011-11-20    09:45:57   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Igår var det en städardag och jag möblerade även om samt skruvade upp lillans nya säng, nöjd me resultatet!
På kvällen sen kom grannen och dunkade på fönstret och undrade om jag ville komma in och spela kort, så min plan med tacomys och ljus flög iväg och jag gick in dit i stället.
Det spelades plump och chikago samt dracks lite, det var trevligt. Men trött blir man när man kopplar av när man är barnfri.
Jag vann hela skiten på chikago när jag fick färgstege, woho!

Kom in till mig runt halv 12 tror jag klockan var och deckade som en stock.
Men denna jävla hosta, kräktes i morse p.g.a allt ja hostar upp, så på tisdag får dom skriva ut något mot hostan kan ja lova!

Men nu måste ja sätta fart, om ca 2 timmar är min sessa hemma och då blir det mys och kanske en tripp till julmarknaden.

hade fint och hoppas ni haft en toppen helg!












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?