Tentaplugg!

 2011-11-28    16:02:41   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Har suttit med min hemtenta nu sedan kl 11 i morse och är nu uppe i 3 sidor och är nästan klar. Har 2 ½ böcker kvar att referera till samt en situation kvar från observationen förra veckan.
Ska fortsätta strax men ville ta en lite paus från allt pluggande.

Ringde VC i morse och bad om en tid till lillan för hennes hosta eftersom det som hon fick tidigare inte hjälpte.
Dom hade dock ingen tid idag som jag hoppats på eftersom jag har skola i morgon. Fick tid i morgon och får därför hoppa plugget, jag som suttit och skrivit av hela åhörarkopian till morgondagens föreläsning på 44 sidor... Mariah duktig, men nej då det ska alltid gå åt andra hållet när jag väl försöker ;) 
Så får se vad läkarna säker på VC i morgon, ska även ta upp min knöl med dom och hoppas på att dom är bättre än det rikspuckot som jag fick sist som bara pratar om allt annat skit runt om som absolut inte har med saken att göra som jag sökte för!

Ska strax hämta lillan från förskolan men ska först avsluta stycket som jag påbörjat så får jag fortsätta ikväll eller i morgonbitti innan vi ska till VC. Ikväll blir det mys och bus med lillan, samt eventuellt fixa lite med bloggen då jag fått en ny idé in my head! ;)  haha* Nu börjar det bli kul att leka i PS eftersom jag är så jävla bra på det ;)
Så vi får se vad som sker. . . 

Men hoppas ni haft en fin dag för det har jag, dock med massa plugg, men det börjar gå bra nu =) .... Du förgyller mina dagar med dina fina sms ^^,  



Gått och blivit beroende av de små bollarna som smakar jul.... Ja just de, clementiner heter det! *haha*













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?