Examinationsuppgift 3

 2011-10-26    15:17:49   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Fick tillbax examinationsuppgift 3 idag och kan säga att den gick åt helvete rent ut sagt, dock var jag inställd på detta för att jag gjorde samma misstag på 1an som på 3an. Sen så kör hon inte samma program som jag gjort och arbetet ser helt CP ut med sidnummer mitt i hela arbetet och i en mening ser det ut såhär       och      det      påpekade      hon      att      jag      inte      ska ha så många mellanslag mellan varje ord, men är hon dum på riktigt eller? Tror hon på fullaste allvar att jag skriver så i ett arbete? Ja jag hade inget att göra så jag la in massor med                                            mellanslag! Ne vet du vad, nu ska jag fixa detta i helgen så den inte finns mer! Bläää!

Annars har dagen varit bra, hade seminarium idag och gick väl sådär, fattar inte varför man ska vara så nervös hela tiden.. Uscha!


Nej nu ska jag hämta lillan från förskolan för att sedan busa massor ute bland löven.
Ikväll blir det att beställa böckerna till kurs 3.



"Bara för att jag är bäst så betyder det inte att du kan vara det också"













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?