Fredag, hell yeah !

 2011-10-28    14:44:25   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Bara för att jag är bäst på att laga mat liksom ;)
Ne men idag blir det tonfisksallad när jag hämtat lillan, tänkte hämta henne vid typ 3 idag för saknar henne så! så pluggar jag i morrn i stället.
Ikväll blir det mys framför idol så får hon somna hos mig, mammas flicka som blivit jätte mammig av sig <3
Gud vad hon grät i morse när jag lämnade henne, ville bara vända och ta med henne till läkaren.
Men får mysa massor idag.

I morgon tänkte jag göra pastasallad med kykling i, (om ni undrar varför det blir sallad så kommer de sen ;) )
Cornelia får nog äta något annat, blir kanske lite för mkt sallad hit och sallad dit. Så funderar på fisk, potatis och sås till henne i morrn.
Annars i morrn blir det lugnt, lekparken med grannen eventuellt, ut och gå en rask promenad och sen städa undan lite =) Hoppas astrid lindgrens värld, får ta de nästa år i stället.

Köpte lillans julklappar idag, jag som har svårt att hålla mig med att ge dom till henne då jag vet hur mkt hon uppskattar allt hon får. Som igår fick hon en rosa kanin och den vill hon absolut inte släppa, nej den sov vi med i natt och den följde med till förskolan. Men måste hålla mig med dessa ;) 

Idag då var jag på sjukan, gick väl bra. Hon mätte och vägde mig, Mitt BMI var 1 siffra för hög så hon var snäll att skriva den som man måste ha för att ja ska slippa stå i den långa kön. Sen mätte hon och fotografera, samt kollade hur stora dom är och vad måtten visade så har jag de mått som uppfyller kraven för en operation men var 2 mått som kan krångla under operationen som doktorn kan reagera på och säga nej, men hoppas verkligen inte ! Jag vill verkligen då jag har så ont i ryggen.
Och blir jag godkänd så kan det gå jätte fort och hon skrev ett annat BMI på mig för att ja måste ta tag i att gå ner 2 kg nu, så därför salladen kommer att ätas nästan varje dag ;) + massor massor med träning och motion!
För ringer dom och säger att jag får opereras så kan de gå pang och operationen sker redan innan jul.
SÅ NU JÄVLAR!!

Backe upp, backe ner, nu ska kg bort med vinden!



Hoppas ni får en fin kväll för nu orkar jag inte vänta på att få hem min dotter så jag hämtar hem henne nu.













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?