Fredag, hell yeah !

 2011-10-14    11:32:14   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Veckan har rullat på snabbt och igår hade vi muntlig examination. Gick väl sådär, först så särbehandlar hon grupperna typ (Vimmerby & Västervik) och sen så "hänger" hon ut mig med mitt arbete *suck* Men men nu jävlar ska jag visa vad jag går för.  Lärarstudent med examen 2014!
Och för att påpeka, Det heter inte FÖRSKOLELÄRARE det heter FÖRSKOLLÄRARE ;)
Lillan är på dagis och får komma hem tidigare idag då jag känner att vi inte får så mkt tid nu när hon går så länge om dagarna. Så hoppade föreläsningen idag för att kunna plugga och hämta hem henne tidigare för att få tid tillsammans hela kvällen utan plugg. Som ensamstående så måste man ibland prioritera och föreläsningen har ja nu sparad på datorn =) så kan läsa den i natt ;P

Annars har veckan bestååt av plugg, städ, lite morochdotter mys och sen sova. Men det går bra för lillan på förskolan och hon är så glad när jag kommer, men vill gärna inte släppa taget. Men det går bra om jag frågar om hon vill vinka i fönstret och då står hon där så glad och vinkar med slängpuss. Mitt älskade lilla ♥
Dom hade fått sig ett gott skratt här om dagen då lillan hade gått in på toan, puttat fram pallen till toan, dragit ner tröjan, ja ni läser rätt, TRÖJAN. Sen tagit papper och satt sig på toan för att antagligen kissa, haha sen torkat sig och spolat. Dom hade fångat allt på bild som ska sättas in i hennes pärm. Min älskade ungtroll ♥
Sen under maten så hade Cornelia och 2 andra tjejer suttit och pratat och så sa väl cornelia något skoj så en av tjejerna skrattade massor.... Det glädjer mig att veta att hon har det så bra medans jag är i skolan eller hemma och pluggar. Hon är så duktig, hon gör sin mamma STOLT och jag älskar henne så sinnessjukt mkt ♥


Idag ska vi till parken och leka av oss lite sen ikväll blir det nog mys med popcorn, majskrookar och film =) Lillan får vara vaken ikväll tills hon somnar =) Ibland får man mysa massor med mor sin.
Men nu ska jag rätta examinationsuppgiften och skicka in den så man slipper den, ska se om jag kan börja på de andra 6 frågorna i moment b så man slipper de sen. Väntar även på att få mitt besked om min VFU.

Men hoppas ni får en fin dag för det ska vi ha =)


P.s Elin, du glömmer väl inte våra framtidsplaner? ;) D.s




"Jag är starkare än någonsin utan dig"












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?