Glad!

 2011-10-06    16:06:56   Skrivet av:Mariah & Cornelia

Jag fick G på min muntliga examinationsuppgift 2 och jag är så glad. Det kändes verkligen som det skulle gå åt skogen men fatta, jag klara det!!!
Det enda tydligen är att jag måste rätta till saker på examinationsuppgift 3, men den var inte med posten idag så får peppar peppar att den är med i morgon.

Sen är jag nästan klar med uppgifterna som jag låg efter med. Har gjort 2 uppgifter idag:
- Förskolans historiska framväxt
- Förskolan i ett ssmhällsperspektiv

Så nu har jag bara yrkesestetiska dilemman kvar att göra och det gör jag i morgon sen är jag i fatt.
Har även fått min fina almanacka också:

 
Framsida                     Baksida
,
Båda bilderna är klickbara.


Fick också filmerna jag köpt på posten idag. Skönheten och Odjuret och pocahontas, så blir nog att mysa med lillan när hon kommer hem idag. Regn och rusk med film =)

Sitter nu och fyller i tiderna i almanackan och ska om 30 min gå och hämta lilfisen på förskolan.
Hoppas ni andra haft en fin och bra dag.


Edit: Enligt nya vågen väger nu min prinsessa 15kg :O














Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?