Helgen lider mot sitt slut

 2011-10-02    11:45:41   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Helgen har varit underbar och pengarna har rullat iväg, men vad gör de om hundra år?
Min fis är värd allt bra, hon är värd det bästa <3
Köpte vagnen som sagt och kläderna. Sen av mamma och pappa fick hon ett stort stort pussel som man lägger på golvet och det verkligen älskar hon =)
Nu sitter hon och myser framför tvn och snart ska vi äta lite mat då våra magar skriker efter mat!
Blir nog att ta en tur ute sen så lillan får sova en stund och jag får mig en promenad, skönt med magen =)

Just de, har fått ett glatt besked som jag ler åt, men de berättar ja inget om förren ivår när det är dags =) *ler*


Men men nu ska vi fixa mat och ta en runda ute.
Ha en fin dag.






Edit: Just de köpte vinterskor och 6 par vantar till lillan igår. Ett par fodrade regnvantar och 5 par fingervantar =)












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?