Nymålat !

 2011-10-18    16:28:27   Skrivet av:Mariah & Cornelia

Nu är bloggen äntligen klar och jag blev sjukt nöjd med mitt resultat och vad jag kunnat prestera fram =)
Designen är på sin plats och jag är som sagt sjuuuukt nöjd med den !

Frågelådan är på sin plats igen så nu kan ni fråga vad ni vill veta och jag svarar =)

Ni som tittar in får gärna lägga en kommentar om vad ni tycker. Ni är förövrigt väldigt dåliga på att kommentera ;)



Blev väldigt besviken när jag kom till förskolan idag för att hämta älsklingen.
Varför lägga ut pengar på regnkläder när hon inte ens får ha dom på sig :S
Ne får till svar:
-dom här kläderna kändes som allkläder.....

Hmm ja jackan är nu i alla fall jätte sur och regnkläderna hängde inne på hennes hylla, för där gör dom ju nytta menar jag. *Suck* Sen köpte jag ett par regnvantar för att dom ska användas, men Nej, då gör dom regnkläderna sällskap inne på hyllan och likaså halsduken. 
Dom har ju liksom satt upp en lapp att vi föräldrar ska sätta på barnen varmare kläder nu för att det är kallt.... Men då ska väl dom sättas på när barnen går ut och leker med eller är det vår uppgift att komma dit och göra de?! 


Men nog snackat om de, till något annat som gjorde min dag idag. Fick remissen från Västerviks sjukhus så ska dit den 28 oktober för fotografering, mätning och bedömning för att få besked om det blir någon operation. Peppar peppar! Så nu får man verkligen hålla tummarna!













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?