Plugg och tvkväll

 2011-10-18    20:46:08   Skrivet av:Mariah & Cornelia
Ikväll ska jag se ett program som börjar idag på Kanal3.

Värsta pojkvänsakademien
Svensk realityserie från 2011. Säsong 1. Avsnitt 1 av 8. De tolv pojkvännerna anländer till ett lyxigt slott i Frankrike i tron att de är med i en dokusåpa där det gäller att vara så soft som möjligt. Även flickvännerna är på plats, och killarna blir inte positivt överraskade när det visar sig vad programmet egentligen går ut på... Även 22/10.

Programledare: Sanna Bråding.

Det kan nog bli intressant och se hur killar gör bort sig *Host* Killar, jani vad säger man? Hahaha
Så ska se på de samtidigt som jag fixar till en uppgift.
Sen får det nog bli sängen då kl ringer halv 6 i morgon, måste till skolan tidigt då min mail inte funkar som den ska här så jag kan meddela min VFU plats att jag bara kan observera på torsdagen eftersom jag ska till sjukhuset på fredagen. Shit vad slut i huvudet jag kommer att bli.... Tänker ni säkert, hur kan man bli slut i huvudet av att abservera barn? Jo de kan man, ska man samtidigt svara på frågorna som man får efter, anteckna och noga följa barnen en hel dag så kan man bli helt slut i huvudet. Men kan dock inte vara kvar till 16:30 så hoppas jag blir klar till 16:00 så man hinner med bussen som går 16:10.

Påtal om sjukhus, jag fick också gratis busskuponger så jag åker buss gratis till sjukhuset på fredagen, synd att man har busskort ;)  haha men för skoj skull så ska jag fan använda dom ;)


Men hoppas ni får en fin kväll och härlig natt.



P.s Diggar vår bild som vi skapat i vår grupp i skolan på facebook. Noooot! Kolla under, Elektropop... Hahaha D.s
















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?